2015. július 7., kedd

Mondta az Öreg, hogy verjünk szét lapkát, de volt ötféle, nem tudtam, melyiket kéne.
én: - Misi bácsi, mit verjek?
Misi: - Lehet egy javaslatom?
én: - NEM.


Este úgy hagytuk ott a nagygépet, hogy még kb. tíz percre való por volt rajta, szóval Jani nem tudott sokáig dolgozni porcsere nélkül, az meg nem az erőssége/kedvence. Én S. Ramival beszéltem, Misi bácsi Janival. Jövünk ki.
én: - Na, Jancsi nem morog semmiért?
Misi bácsi: - Nem. Majd mindjárt.


Misi bácsi bele szokott mászni a gép computerébe, hogy felgyorsítsa, de ezt műszak végén vissza kell állítani, hogy a többiek ne tudják. Szombaton a kapuból mentünk vissza, mert ott jutott eszembe.
tegnap ő: - Este kilenckor ne felejts el szólni, hogy állítsam vissza!
én: - Oké. Abban mostanában úgyis jó vagyok.


Lídia (szomszéd gyárból) meglát: - Hát te hol voltál eddig, leányzó?
én: - Öhmm... itt voltam minden nap.
Lídia: - Ne mondd már! Pont tegnap gondoltam rád, hogy nem láttalak jó ideje. (elgondolkodik) Mondjuk táppénzen voltam egy hónapig...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése