2015. március 26., csütörtök

Van egy 34 éves diákfiú, aki mindenkire próbál rámászni, aki húsz év körüli és van melle.
én: - Ha ez nem diák lenne, hanem mondjuk lakatos, szerintem már elvitték volna pedofíliáért.
Miranda: - Vagy engem gyilkosságért...!


Misi bácsi: - Mit vigyorogsz, leány?
én: - Jó kedvem van! Jó volt a gyakorlat.
Misi bácsi: - Na, ilyet is ritkán hallok.


Feri bá: - Mindig korán jössz be. Szeretsz itt lenni?
én: - Szeretek.
Feri bá: - Az tök jó. ÉN NEM.


Misi kínjában egy cigány dalt énekel teljes átéléssel. Végez, én röhögök.
Misi: - Na, még egyszer!
Szabi: - Akkor elvágom a nyakadat.


Jani: - Misi, a fáradtság teszi ezt veled?
Szabi: - Nem, ő amúgy is dinó.


én: - Szabi, hogy bírod vele?
Szabi: - Nehezen. Pedig már voltam szanatóriumban is...
Misi: - Nem látszik rajtad.
én: - Rajtad viszont igen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése