2015. március 20., péntek

Tegnap délutános voltam, ma délelőttös ÉS éjszakás. Tegnap fél kettőkor elég idegesen és nyűgösen értem be a gyárba.
Öreg: - Éva, nem lesz sok ez a két nap?
én: - Neem.
Misi bácsi morog: - Már most sok.


én: Reggel úgy keltem, hogy ma valakit biztos, hogy feldarabolok. Szóval remélem, a Raminak jó kedve van, mert ha neki se, akkor tényleg vér fog folyni.


Határidős meló van, kapkodni kell vele.
én: - Van esély arra, hogy meglesz?
Misi: - Elméletileg van. Azt mondta az Öreg, hogy napi 28 darabot kell megcsinálni.
én: - Azt hittem, napi 28 órát kell dolgozni...


Ma reggel néztük neten, mikor lesz a napfogyatkozás, mert meg akartuk nézni .
én: - Háromnegyed tíz előtt kezdődik, háromnegyed tizenegykor lesz a maximuma, és majdnem délig tart.
Attila: - Szóval akkor kilenctől tizenkettőig nem dolgozunk.


Viki: - De szemüveg is kéne hozzá, nem?
én: - Valaki menjen át a TMK-ba hegesztőpajzsot lopni.


Délelőttre kaptunk két vadi új diákfiút, ami sose jó, mert nagyon oda kell rájuk figyelni. Az volt az alku, hogy műszak végén én írok velük munkalapot, Misi bácsi meg kitakaríttat velük. Láttam, hogy Misi bácsi nagyon melózik, szóval elmagyaráztam, megmutattam nekik mindent, ne kelljen neki. Odamegyek hozzá.
én: - Na, mennyire vagyok cuki?
Misi bácsi: - Mint az állat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése