2014. november 26., szerda

Tegnap reggel a gyárból kijőve azért morogtam, mert mindenki fúr mindenkit a háta mögött, és régen ez nem volt divat nálunk. Este bementünk, a kannibálok az ebédlőben voltak.
Dávid (már állandós náluk): - Remélem, jön ma éjjelre az a köcsög, szétverem a fejét!
odafordulok Misi bácsihoz: - Mindent visszavonok, imádom, hogy béke van nálunk.


én: - Jössz még a héten?
Chris: - Nem.
én: - Kár.
Chris: - Nekem nem.


Dávidék monoton a tippmixen anyáznak szünetekben. Roli belép az ebédlőbe, Dávid épp ordít.
Roli ránk néz: Nem kell a Dávid egy-két órára kölcsönbe?


srác: - 26-án szerinted ki nyer?
Dávid: - Hát az Arsenal vagy a Dortmund.


Misi bácsi meg a munkatársa anno eltévedtek Németországban, a csávó állította, hogy jó fele mennek.
Misi bácsi: - Kelet felé kell mennünk, igaz?
ő: - Igaz.
Misi bácsi: - Délután van, igaz?
ő: - Igaz.
Misi bácsi: - Szembe süt a nap, igaz?
ő: - Igaz.
Misi bácsi: - Gondolkodj már, Marci!


Megkértem Misi bácsit, ne engedjen tizenkét órázni, mert megpusztulok. Reggel morog az Öreg, mert kevés diák jött délelőttre.
én: - Bent maradjak...?
Misi bácsi: - Ne maradj bent.
én: - Megint zizi az Öreg. Kibírom. Bent maradok.
Misi bácsi: - Ne maradj bent.
én: - De suliba csak délre kell.....
Misi bácsi: - ...elindulsz kifele. Most.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése