2014. november 21., péntek

Józsi bácsi fél éve táppénzen van, nem tudjuk, meddig még. Misi bácsi hétfőn jön vissza. Nekiálltam ledzsuvázni a szerszámos kocsiját, Misi úgy nézett rám.
én: - Jól van, rendben. Mondjad. Hallgatlak.
Misi: - Csak azt akarom kérdezni, hogy a Józsi kocsiját is le fogod mosni?


én: - Álmos vagyok.
Misi: - Hát feküdjünk le! Mármint aludni.
én: - Milyen boldog lenne az Öreg, ha arra jönne ki, hogy két embere alszik. Jobb esetben...
Misi: - Rosszabb esetben meg további jó szórakozást kívánna.


Misi: - Ezt már a Vikinek is elmondtam: mielőtt egy nő megtalálja az igazit, meg kell csókolnia pár békát.
én: - És te vagy a béka?
Misi: - A Viki is ezt kérdezte! Könnyen kiismerhető vagyok... És tudod, mit mondott rá?
én: - Azt, hogy az anyád picsáját?
Misi: - Azt.
én: - Ő is könnyen kiismerhető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése