2014. november 4., kedd

Jani belenyúlkált Misinek a nagygépbe, ezzel még jobban elkúrta.
Misi: Jani, ha segíteni akarsz, menj innen.


Misi: - Ma még meg se kérdezted, hogy vagyok!
én: - Valóban, bocs. Hogy vagy, Misi?
Misi: - Á, ne is kérdezd.


Misi azt fejtegette, vajon milyen képek vannak a szobám falán.
Misi: - Biztos van a Misi bácsiról. Szerintem olyan, amin ő kereszteslovagnak van öltözve és egy lovon ül. (nem tudom, mit szív az ember)
én: - Igen. Rólad is fogok kirakni képet. Azon is lesz ló. Csak nem alattad...
Misi: - Rajtam?
én: - Mögötted. Mondjuk így.


Misi: Kristóf (5 éves) azt mondta, hogy ha megszületik az unokatesója, és tényleg lány lesz, akkor lehet Hanna, de ha fiú lesz, akkor legyen Darth Vader.


Misi megint nagyon leragadt a hiányzikamisibácsi témánál. Állok mellette, három perce lapkadarabokat és port szórok köré és a gépe köré.
én: Ja, úgy készülj, hogy ma nem fogok felsöpörni helyetted.


Kiöntöm az olajat, ronggyal feltörlöm, a rongyot ledobom Misi elé az asztalra.
ő elképedve néz: Persze, baszd csak oda...


Misi megkérte Janit, hogy nyomja ki helyette a kemencét. Jánosunk öt perce a kemence mögött szöszöl. Misi utána ment megnézni, elzárta-e a gázt.
én: - Na?
Misi: - Ennyi ideig kereste a szemüvegét és a zseblámpát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése