2014. október 28., kedd

Elment a sutafiú.
Viki: - Hallottad már, hogy a faszfej felmondott?
én: - aha.
Viki: - Kár. Én akartam elmondani mindenkinek.


Misi bácsi bejött a táppénzes papírjával. Műszak kezdete után tíz perccel állunk vele meg Csabival a csarnok közepén, rajtam kívül minden diák dolgozik. Megy el az Öreg, hallom, hogy a hátam mögül odaköszön.
Csabi: - Hú, de csúnyán nézett.
én: - Mi, hát amikor hátrafordultam, mosolygott!
Csabi: - Mert akkor vette észre, hogy itt a Misi is.
én: - Szerintem megsaccolta, hogy nem a te kedvedért ácsorgok itt...


Misi: A Viki ma azt mondta, meg fog ölni. Én mondtam neki, hogy tudom, hogy csak azért ilyen velem, mert szeretne velem lefeküdni. Akkor azt mondta, hogy az anyám picsáját.


én: - Nem tudok lovagolni.
Misi: - Lovon se?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése