2014. október 22., szerda

Misi bácsi telefonja állandóan kikapcsol, nem csörög ki, szóval nem egyszerű elérni.
én: - Tele van már a tököm a telefonjával... Gondolt már arra, hogy lecseréli?
Misi bácsi: - Dehogy cserélem. Okostelefon.
én: - Okos?
Misi bácsi: - Ja. Engem nem lehet hívni, csak én hívhatok.


(Emlékeztető: Misi bácsi almaszedés közben törte el a lábát.)
Misi bácsi: - Most jöttem be, elteszek-veszek a kertben.
röhögök: - Aztán mégis mit csinál a kertben? Almát szed?
Misi bácsi: - Pontosan.
és itt kezdtem ordítani


Jöttem ki a szobából, kezemben maradt a kilincs. Ebből apuék annyit hallottak, hogy nyílik az ajtó, zörgés, kurvaanyázás, kopácsolás.
kijövök: - Milyen jó, hogy van a szobámban kerámiatégla, vissza tudtam verni a szöget.
apu: - Ott van egy kalapács a radiátporon, csak nem mertem mondani, mert féltem, hogy hozzám vágod.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése