2014. október 10., péntek

Misi bácsi eltörte a lábát almaszedés közben, nem lesz jópár hétig.
Misi: - Leesett a létráról?
én: - Nem. A fa alatt állt, és amit nem ért el....
Misi: - Azt lerúgta?


én: - Elvihetem a porszívót?
Misi: - Nem, de szívesen adok helyette egy tolómérőt.


(Tegnap Misi egész nap az én véremet szívta, mert igencsak el vagyok veszve Misi bácsi nélkül.)
Misi felsóhajt
odamegyek hozzá: - Na, mi van?
Misi: - Hiányzik a Misi bácsi.
én: - Jól szórakozol?
Misi: - Igen.


Megyek Misi háta mögött, ő nem lát, lendületből hátrafordul egy vascsővel a kezében.
én: - Azt hittem, megütsz.
Misi: - Gondoltam már rá.


A nagygép általában vinnyog, egyszer véletlen nem.
Misi: - Miét nem sikít? Sikíts! Sikíts már!
én: - Figyu, azt nem elég mondani, azért csinálni is kell valamit...


Misi otthonról szokott hozni kávét, azt issza kis üvegből, én ezt Unicumnak hívom.
én: - Én is vidám lennék, ha munka közben unikumozgatnék.
Misi: - Nekem meg hiányzik a Misi bácsi.
én: - Úgy készülj, hogy ezen még pár napig nevetni fogok, de lesz egy pont, ahonnan már kurvára nem.
Misi: - És akkor abban a vascsőben lesz egy olyan alakú kanyar, mint a fejem?


Misi: - Évi, ma nagyon rossz vagy
én: - Azért, Misi, mert kihozod belőlem az állatot.
Misi: - A cicááááát?


Írom a munkalapot.
Misi: - Írd be: egy óra, Misi szekálása.
én: - Na te aztán hallgassál.
Attila Csabinak: - Mind a kettőtől le fogok húzni egy órát, mert amit ezek ma itt rendeztek, az nem normális.


én: - Kocsival vagyok, leviszlek titeket az alsó megállóig.
Attila: - Figyelj csak, nekem van egy problémám. Tegnap járt le a biztosításom.


Mentünk az autóval öt métert.
Misi: - Kiszállnék, nekem itt jó lesz!


Reggel, váltom S. Ramit. Dob nekem valamit, nem ejtem el.
én: - Jéé, elkaptam!
S. Rami: - Ez a nap felfedezése, Évi!
én: - És a nap utolsó pozitív pillanata is, azt hiszem.


Szabi: - Évi, a kurva életbe, ne te cipeld már a tokokat.
én: - Talán elbírok húsz kilót.
Szabi: - Neeemérdekel az engem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése