2014. július 10., csütörtök

Misi bácsi: Lerobbant egy Zsiguli a 8-ason, a cimborám sógora mondta, hogy majd ő megszereli. Persze volt már benne egy kis szesz. Jön vissza. "Na, mi a helyzet?" "Az a baj, hogy pörög-pörög, de nem forog."


Ma volt a targoncás vizsga szóbeli meg gyakorlati része.
Misi: Az egyik tételem az áram tulajdonságai voltak. Én elmondtam, hogy milyen munkavédelmi eszközökkel kell védekezni áramütés ellen, bár ezt senki nem kérdezte. A másik meg a hidraulika, pneumatika. Mondtam, hogy vigyázni kell, hogy az olaj ne érintkezzen bőrrel, tehát csak kesztyűben, köpenyben lehet hozzáérni, és elmondtam még egyszer a munkavédelmet.


Misi: Én irodalomból is így vizsgáztam. Kihúztam Aranyat. "Arany János jó barátságban volt Petőfivel, aki 1823-ban született Kiskőrösön...".


Misi: - A vizsgán még az övet is be kellett kötni.
S. Rami: - Van olyan targonca, amiben van biztonsági öv?
Misi bácsi: - Ebben is van.
Szabi: - De azt így kihúznád, vadi új lenne, nem?


Misi bácsi: - Gyerekkoromban mindig olyan fasza csúzlijaim voltak.
én: - Azzal lőtt fácánt, nem?
Misi bácsi: - De. Meg otthon az ablakot is...


Misi bácsi: - Kitört az egész a francba. Ráadásul fater pont bent volt a szobában.
én: - Gondolom viszonylag hamar kijött.
Misi bácsi: - Ki. Meg én is a kerítésen...


(Az előző munkahelyén a sztorik alapján napi 8 órában egymást szívatták.)
Misi bácsi: - Egyszer fogtunk egy verebet. Bevittük az irodába, leraktuk a csaj asztalára és ráfordítottunk egy bögrét. Volt nagy visítozás, amikor felemelte.
én: - Félve kérdezem: hogy fogtak verebet?
Misi bácsi: - Véletlen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése