2014. április 6., vasárnap

Matatok Juli arcában, reflexből rávág egy rohadt nagyot a kezemre.
én: - Na!
Juli: - Azért kaptad, mert az intim zónámban vagy. Vagyis már nem.

-------

Zokogva röhögök valami hülyeségen.
Dóri Julihoz fordul: A Gangesz éjszaka dolgozott, ugye?

-------

Jázival facebookon üzengettünk, én ugye magamon kívül vinnyogtam mindenen, ennek megfelelően faszságokat írtam neki.
Jázi: Remélem azért ma még vezetni is mész...

-------

én: - Azt mondta az oktató, éjszakás után nem akar meglátni......
Jázi: - Ezt gondoltam. A legtöbben így vannak veled ilyenkor szerintem.

-------

Odaát a diákok koptatnak, nem szeretik, mert az elég nehéz tud lenni.
Lajos: - Sportolsz valamit?
Dávid (odaáti diák): - Kondiba járok. Meg hát most koptatok.

-------

Misi bácsi: - Jobb, mint a kondi!
Dávid: - Ki fogok rakni egy táblát, hogy "Kerámia gym".

-------

bácsi odaátról: Amikor még itt volt a Gyula, akkor elegen voltunk, de azzal is csak a létszám volt meg. Mondták neki, hogy "Gyuszkó, ezt kéne leköszörülni". "Jóvan!" És elment kemencét rakni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése