2014. április 14., hétfő

Juli: - Múltkor levettük a kocsiról egyszerre mind a két első kereket.
én: - Azt hogyan?
Juli: - Anyám az egyiket, én a másikat.

-------

Interjúkat kell csinálnunk majd.
perverzúr: - Amikor leírják, nem kell sokat módosítgatni a szövegen. Lényegében a bazmegeket kell belőle kiszedni.
Juli: - "Készíthetek önnel egy mélyinterjút?" "Baaaazmeg."

-------

pszichológus bácsi: - Tudják, ki kutatta ezt? Biztosan tudják. Elneveztek róla egy egyetemet is.
Juli: - Nemzetvédelmi Egyetem?

-------

A pszichológia két és feledik órájában járunk.
Juli: Nulla körül van a vérnyomásom.

-------

tanárnő: - Egy hallgatóm tegnap este fél tizenegykor küldte át a szakdolgozatát azzal, hogy ma ki szeretné nyomtatni. Tehát én még éjjel olvassam el. Hát mit lehet erre írni?
Juli: - "Anyád. Üdv: Tanárnő"

-------

Reggel zárva a csarnok ajtaja, állunk, várunk.
srác: - Mindjárt bemehettek, jön az Öreg.
én: - De jó.
Misi bácsi: - Pedig igazán otthon maradhatna... úgy két hónapot.

-------

Ülök a kajáldában, Misi bácsi jön oda hozzám, R. Misi bácsi menne a másik asztalhoz, egymás hatására irányt váltanak, hogy egy asztalnál legyenek, ezt még kétszer eljátsszák.
én: Mit keringőznek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése