2014. március 21., péntek

Tanárnéni egy óra késéssel bejön.
ránéz a laptopra, projektorra: - Na, a referálók már így előkészültek?
Juli: - Már le is referáltak.

-------

valaki: - Milyen könyvből kell tanulni?
néni: - Benne van a tematikában!
Tomika: - Ez a címe, hogy Benne van a tematikában.

-------

Március 15-i ünnepélyt szerveztek az elsősök.
óra közepén benyit Barbi: - Bocsánat, Ágit el lehet kérni?
Ági kimegy.
húsz másodperc múlva benyit Ági: - Bocsánat, Viktort el lehet kérni?

-------

Misi bácsi pakolászik a szerszámos kocsijában.
Misi bácsi: - Jó lenne tudni, ez minek a kulcsa.
én: - Hogy került az a kocsijába?
Misi bácsi: - Valószínű, hogy én raktam ide...

-------

Éjjel ülünk az ebédlőben, a két kemencés összenéz.
Szabi: - Na, menjünk.
Józsi bá: - Nem tudom, miért siettek ennyire.
Szabi: - Azért, mert mi dolgozunk is, nemcsak mászkálunk jobbra-balra, mint te.
Józsi bá: - Évike, hát mit szólsz ehhez?
én: - Szerintem maga nem szeretné, hogy én ezt most kommentáljam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése