2014. március 26., szerda

Dani tölti a munkalapot: - "Lakatos". Miért az? Van nála lakat? Meg is kérdezem tőle.
én: - Biztosan értékelni fogja hajnali négy óra húsz perckor.

-------

Dani: "Dolgozó neve". Dolgozó... Én itt nem dolgozom, engem itt szopatnak. Át is írom szopatottra.

-------

én: - Józsi bácsi egész éjjel dolgozott, mint a kisangyal. Mi történt?
Misi bácsi: - Az Öreg megüzente neki, hogy kapja össze magát, mert seggbe lesz rúgva.

-------

Néha eltömődik a poroskonténerből kijövő cső. Régen kéthavonta egyszer volt ilyen, akkor is azért, mert összeállt benne a por, de az utóbbi időben egyre gyakrabban és egyre érdekesebb dolgokat bányászunk ki belőle (madzag, lapka, fadarab, szegecsfej).
én: - Na tegnap reggel sikerült megoldani azt a szart?
Misi bácsi: - Miután elmentél, még fél óráig mertem belőle a port, de aztán sikerült.
én: - Mi volt benne?
Misi bácsi: - Nyolcas anya.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése