2014. január 8., szerda

Tegnap este.
Rami: - Amikor befejeztem az OKJ-st, megfogadtam, hogy soha többé nem tanulok. Erre most is járok két iskolába!
Misi bácsi bejön: - És?
Rami: - És a faszom kivan!

-------

Misi bácsi: Mondtam a Józsinak, hogy szarul írta be a darabszámot, így nem jön ki. Azt mondja, jól van, akkor írjam át. Hát mondom én is így gondoltam.

-------

Nagyon rezgett ma délelőtt a léc, hogy megbukok andragógiából, de szerencsém volt.
kijövök: - Felhívom aput! Bele fogom üvölteni a telefonba, hogy "apu, nem basztak meg"!
Dia: - Gangi, ezt a mondatot gondold át...
én: - Szerintem ennek a mondatnak minden apuka örül.

-------

Eszti meg Dóri énekelnek: - Hej Dunáról fúj a szél, szegény embert mindig ér...
Eszti: - Várj! A szegény helyett nem depriváltat kéne mondani?

-------

Misi bácsi: - A kurva életbe, nem fér be az a szar a helyére!
én: - Hogyhogy?
Misi bácsi: - Nagy.
én: - Ezt kitaláltam....

-------

Attila sztorizik: Az nagyon nyugodt ember volt. Üvöltöttek neki, hogy zárd el a kurva levegőt, szétjött a cső, fúj mindenhova. Annyit válaszolt, hogy pillanatnyilag nem tudok vele foglalkozni.

-------

Gábor bá az IFA indításának nehézségeiről beszél, meg hogy volt rajta fűtőtest, ehhez szeretné fűzni, hogy a kutyája mindig lepisilte a kerekét.
Gábor bá: - Akkoriban volt egy pulikutyám. Én szereltem fel rá a fűtőtestet.

-------

Misi bácsi: Szeretem ezt a sofőrt, gyorsan hazaérünk vele. Bevágódik a megállóba, első-hátsó ajtó ki, mindenki fel, aztán megy, mint a távirat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése