2014. január 6., hétfő

Misi bácsi, miután fél órát szenvedtünk a gépem átállításával: - Még megcsináljuk az új szar porból a mintát, jó?
én: - "Új szar por". Egész meghozta a kedvem...

-------

Fél tizedet ingadozhat a súly, de a mintának illik tökéletesnek lennie. Hármat már összeszedtünk.
Misi bácsi markában tizenöt darabbal elsétál a mérleghez, morog: Csak lesz benne kettő jó...

-------

Visszajön, vergődik: - Majdnem jó. 87...
én: - Rakja rá még párszor, lesz az 90 is.

-------

Másfél órán keresztül csinálta a mintát.
odajön: - Kész! Bár odáig még nem jutottam el, hogy átvigyem.
én: - Az ajtóban vigyázzon, mert ezt kiverik a kezéből, agyvérzést kap.
Misi bácsi: - Az biztos.

-------

Este tölti a gép papírjait, amire írni kéne a súlyt óránként.
Misi bácsi: - Ezt mérted mostanában?
én: - Aha. 82-től 85-ig.
Misi bácsi: - Akkó' 86 lesz.

-------

Misi bácsi mesél Gábor bának: Délután idejött az Öreg, látta, hogy alul van a gépben fél maroknyi por (az nem sok). Azt mondja, húú, hát ez ennyire folyat? Mondtam, hogy a lónak a faszát...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése