2014. január 17., péntek

Kinga nálunk melózott két napot.
Kinga: - Kurva idegesítő, hogy nem lehet haladni, mert percenként meg kell állítani a gépet, hogy kipucoljam.
Rami: - Üdv a klubban.

-------

Égetett lapkákat válogattunk meg csapkodtunk szét. Mutatok Raminak egy elég amorf alakút.
Kinga: - Mi az?
én: - Neked azért nem mutattam, mert úgysem értenéd a poént. De nézd, ilyen.
Kinga: - Tényleg nem értem a kerámiás poénokat...

-------

Pisti bácsi jön felénk egy piros békával.
Kinga: Hirtelen azt hittem, egy fűnyírót húz a bácsi.

-------

Mióta az új emberek is nálunk kajálnak, kosz és teli szemetes van mindig az ebédlőben. Bemegyek, Attila fél lábbal a kukában.
én: - Te mit...?
Attila: - Megnövelem a kuka űrtartalmát.

-------

Odacsesztek nekünk valami nagyon apró szemcsés, összeállt, lényegében használhatatlan port.
Misi bácsi: Azt mondta az Öreg, szitáljam át. Három órán keresztül szitáltam. Minden tiszta por volt. Úgy néztem ki, mint egy hóember.

-------

Gábor bá: Mondtam a Jóskának, hogy kereste a munkavédelmis csaj. Úgy megijedt, azt hittem, elfut.

-------
Gábor bá: Három napja azt játsszák, hogy a Jóska rosszul számolja meg, mennyit csinált, beírja, a Misi meg kihúzza neki.

-------

Négy emberből kettő felmondott.
Rami: Józsi bácsi, ha ők elmennek, tudja, mit kell magának csinálnia? DOLGOZNI.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése