2014. január 18., szombat

Julival tanultunk a Biblia vizsgára (és ez nem vicc sajnos).
Juli: Ez nekem olyan, mintha meg kéne tanulnom kínaiul, de úgy, hogy azt hinném, Kína nem létezik!

-------

Intézménylátogatási naplót próbáltunk írni, Juli bogarász a füzetében, amiben minden van.
Juli: Gyermekvédelmi központ... Mentálhigiéné... Mentálhigiéné... Közjóléti Iroda... Szinkretista kultuszok...

-------

Minden intézményhez kell saját vélemény.
én: Azt írom, hogy tetszik az itteni munka, mert nagyon sokrétű... és... én szeretem a réteket.

-------

Próbáltuk hasznosítani Juli jegyzeteit.
Juli: - Ide tartoznak a kisebb bűncselekmények.
én: - Például?
Juli: - Kábítószertartás elmulasztásának vétsége.

-------

Juli: A vizsgán vicces volt, amikor mondta a pap úr, hogy fejezzük be a mondatot, mit mondott Jézus. "Én vagyok az út,..." És az idő függvénye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése