2013. december 3., kedd

Misi bácsi: Hogy ezek egész nap mit össze nem balfaszkodtak a Józsival az élen...

-------

Az Öregnek van egy olyan tévképzete, hogy egy műszak alatt meg lehet pucolni 1500 téglát (személyes rekordom 1200, de az már beledöglős volt). Ma a furahajú gyerek pucolt, aki amúgy sem nagy kedvencünk.
én: - Mit mondott neki, mennyit kéne megcsinálni?
Misi bácsi: - Ezerötszázat.
én: - Amúgy a kurva ezerötszázával egyszer engem is fel tetszett baszni... Este mielőtt hazament azt mondta, hogy meg tudom csinálni, én elhittem, és hajnali négy körül majdnem agyérgörcsöt kaptam.

-------

Bezsíroztuk a gépet.
fél óra múlva Misi bácsi érdeklődve nézeget: Na, sikerült már összekenned magad?

-------

Egyik alkatrész mindkét gépen szar már hetek óta, de az Öreg nem rakott ki, tehát nem tudtuk kicserélni. Ma reggelre jutottunk el oda, hogy ha kiborul, ha nem, szólni kell neki, hogy kéne olyan cucc. Reggel jövünk ki.
Misi bácsi: - Na szóltam az Öregnek.
én: - Válasz?
Misi bácsi: - "Gyerekek! Hát vaaan!" (és akkor mi a picsáért nem rakja ki, ugye)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése