2013. december 7., szombat

Bambi sms-e Julinak: Van 1-kor vagy 1.20-kor buszod, ha a 2.10-est nem éred el.

-------

13.13-kor Juli arcába nyomom a telefont, ezzel majdnem kiverve a szemét.
én: - Kívánj valamit!
Juli: - Azt kívánom, hogy rohadj meg.

-------

Julit nekilöktem Diának, akinek ez fájt.
én: - Ne haragudj Dia, téged nem akartalak bántani.
Juli: - Mégis mit gondoltál, merre repülök, ha meglöksz?

-------

Juli: Olyan cukik vagytok, mint két kurva tégla.

-------

Tegnap este eltört a nagygép, mert Józsi bá azt mondta, bőven van még benne por, de nem volt.
később Misi bácsi: Jól van, neked elég lesz a por. Mindegyik félig van, azt mondták. Bár ezek után nem merek rá megesküdni.

-------

én: - Az Öreg nem lesz pipa, hogy átállította?
Misi bácsi: - Mi hozzá se nyúltunk. Azt se tudjuk, hogy kell.

-------

Hajnali négykor telefonált az Öreg, hogy minden rendben van-e.
Misi bácsi: - Eltört a nagygépben a felső lap.
Öreg: - Jól van, nem baj. Nem baj. De, hát végül is baj...

-------

Reggel, vak sötét, mutatok egy kert felé, ahol van pár kopasz fa meg egy feldíszített fenyő.
én: - Úgy tetszik az a faaa!
Misi bácsi: - Melyik?
én: - .... Amelyik színesen villog, Misi bácsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése