2013. november 6., szerda

pap úr: - A bárány legelés közben kitépi a füvet.
Juli: - És eljut a földkéregig.

-------

Rami húga most lett 18 éves, már jöhet éjszakázni. Jövő pénteken jön, megszerveztem, hogy én is akkor menjek.
én: - Na, jövök ám az Adrival éjszakázni.
Rami: - Tudom. Hallottam... az üdvrivalgást.

-------

Éjszakások voltunk.
Rami: Délelőtt kétszer kopogtak. Úgy döntöttem, kint maradnak.

-------

Rami: Amíg a dédi velünk lakott, a postás megszokta, hogy úgy kopogott, hogy verte az ajtót, hogy a dédi meghallja. Szegény dédi meghalt, de ez a rituálé sajnos megmaradt...

-------

Szerelés után, reggel felé.
Misi bácsi: Szorul annak a szarnak a teteje. Be kéne zsírozni. De én össze nem kenem magam.

-------

Eszti kicsit majdnem elbaszta a gépet.
Misi bácsi: Még jó, hogy nem görbült el az egész. Azt hiszem, az Öreg magához nyúlt volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése