2013. november 10., vasárnap

Dóri kiselőadást tart, csörög perverz úr telefonja, felveszi.
Juli: Ezt az embert egyszer meg fogják lincselni...

-------

Leteszi a telefont.
Dóri: - Még a mostani helyzetről akartam beszélni...
Dia: - ... de már hagyjuk.

-------

Fájdalmasan nem tanulunk semmit a főiskolán, és fájdalmasan buta emberek is vannak.
Juli: Előjött a szuicid hajlamom.

-------

Gábor: - Nem vagytok túl aktívak.
Juli: - Egyszer leszek aktív, de az nem lesz jó.

-------

Előzmény: többnyire nem, néha alig fűtenek, ennek ellenére kiraktak egy papírt az ajtóra, hogy csukjuk be, hogy ne hűljön ki a terem.
én: - Oda fogom írni, hogy csak az tud kihűlni, ami meleg.
Juli: - Arisztotelész.

-------

Adri (tanárnő) kivetít: - Sötétítsek?
én: - Inkább fűtsél.

-------

Adri meséli, hogy pár éve a hallgatókkal egy tök nagy és érdekes kutatást végeztek.
én: - Én is akarok ilyet!
Juli: - Mármint csinálni dolgokat?

-------

A kutatás egy elgettósodott panelházról szólt, nem sokkal az eredmények publikálása után jópár lakásban visszakapcsolták a gázt.
én: Kutassuk le a főiskolát, hátha akkor lesz itt is fűtés.

-------

Adri a falra vetített ki, olvassa fel: Milyen az egészségi állapot, devianciák mennyire jellemzőek, kár, hogy nem látok attól a konnektortól.

-------

Előzmény: nagyon-nagyon-nagyon nehezen viseljük a csoportterápiára emlékeztető órát illetve a vallás lenyomását a torkunkon.
én: - Egész megkedveltem Adrit.
Juli: - Ja, jó fej. Bár ő sem az a tanár, akitől túl sokat tanulunk.
én: - Nem akar velem a lelkemről és Istenről beszélgetni, nekem ez elég.

-------

Adri kattintgat összevissza: Jaj, hát most mit csinálok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése