2013. július 6., szombat

Ugye több, mint egy hónapja heti hét napot dolgoznak a lakatos bácsik.
Laci bá: Néha már otthon is kéne lenni. Már a kutya megugat...

-------

Előzmény: egyikük sem engedi, hogy állítgassuk a gépeket, de Misi bácsi megmutatta, hogy kell, hogy ne kelljen minden szarért hozzá mennem.
Apuval szereljük a kertkaput, próbálok neki segíteni.
apu: - Na, meg tudod te ezt csinálni egyedül is. Legközelebb nekem ne is szóljatok.
én: - Ne legyél Misi bácsi, baszd meg.

-------

A héten volt egy vitám Misi bácsival a meggyborkészítésről. Anyus meggyet magoz a sütibe.
én: - Anyuka, idén a meggyborba is ki kell magoznod a meggyet (~15 kg). Misi bácsi azt mondta, magozva kell beletenni.
apu: - És neki is a felesége magozza.
én: - Meg a lánya. (elgondolkodom) Bazzzzmeg, ekkora öngólt se rúgtam még.

1 megjegyzés: