2013. július 5., péntek

A mérlegünk elég nyomi.
én: - Ugyanazt az egy kurva lapkát rá tudom úgy rakni a mérlegre, hogy 1,15 (nagy) legyen, de úgy is, hogy 1,09 (majdnem kicsi). Ilyenkor mi van?
Misi bácsi: - Ilyenkor minden tökéletes.

-------

Előzmény: Józsi bácsi néha elég béna tud lenni, ehhez képest mindig arról beszél, milyen balfasz a másik két lakatos. Tegnap is ez volt, nekem mondogatott a többiekre, csak kihagyta a számításból, hogy jóban vagyok Misi bácsival és beszélgetni is szoktunk.
Műszak vége felé szétesett egy része a gépnek, rendes szerelés nélkül minden indítás után széthullott.
Misi bácsi: - Én ezt már nem csinálom meg. Majd a Józsi bácsi.
én: - Meg fogja tudni csinálni?
Misi bácsi: - Meg hát, Józsi bácsi úgyis olyan okos ember...

-------

Guggolok a gép mellett, nézek bele.
Misi bácsi: Gyere el onnan, visszarakom a burkolatot. Nálunk még kurva jó volt a gép, nem volt semmi baja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése