2013. július 21., vasárnap

A német srác, aki a mellettünk lévő szobában aludt átdörömbölt éjfélkor, gyaníthatóan azért, mert hangos volt a zene. Egy házibuli mixet hallgattunk, a magyar zene legalját amúgy.
én másnap: - Mondjuk ha ezt kéne hallgatnom egy olyan nyelven, amit nem értek.... Markus helyében átjöttem volna a falon.

-------

én: - Ááááááá, ez a párna!
Dia: - Megmondtam, hogy ez nem párna. Dísztárgy.

-------

Előzmény: egy ministráns-koleszben voltunk.
Nikiék kirakták a szemetest a szobaajtóba, hátha kiürítik.
én: - Szerintem csak akkor csinálják meg, ha az arcukba tolják.
Dia: - Kiszórom a folyosóra, és mellérakom a keresztet.

-------

Dia: - Azt a szenteltvíztartót fel kéne tölteni vízzel.
én: - Nem. Az eretnekség. (öt másodperc csend) Rakjunk bele sört.
Dia: - Mert az nem az.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése