2013. június 28., péntek

én: - Az Öreg szopat. Mindig azon a gépen vagyok, ami szar. Pedig nem direkt csinálja, szerintem azt se tudja, melyik gép hogy megy.
apu: - Szerintem azt se, ki kicsoda.
én: - Mi is ezt hittük, amíg le nem baszta Misi bácsit, mert nem ott voltam, ahol kellett volna lennem.

-------

Eszter az alatt a négy perc alatt, amíg beértünk a busztól belém vágta úgy az ideget, hogy meg akartam ütni. Bementem inkább gyorsan Adrival beszélgetni. Jön be Laci bá.
én: - Laci bácsi, komolyan mondom, meg fogom ölni.
Laci bá tényszerűen: - Én is.

-------

Szünetben elmondtam neki, hogy le kéne állnia a hülyeségekkel.
Laci bá feltette rá a pontot: Esztike, jót fog tenni, hogy most öt napig nem jössz. Neked is meg nekünk is.

-------

Eszti: - Talán ha kialszom magam, nem leszek ilyen gyökér.
Laci bá: - Hát igen.

-------

Eszti: - Néha már magamat lefárasztom.
én: - Akkor mit szóljunk mi, baszd meg?

-------

Eszti elég szétszórt volt már műszak végére, bokáig állt a szétszórt lapkában, benyúlkált a gépbe. Laci bá mondta neki, hogy kapja össze magát, de csak vihogott.
Laci bá jön el a gépétől, néz fölfelé: Mit vétettem, bassza meg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése