2013. június 8., szombat

anyus: Édegy.... édegy.... na! Még egy édesítő van a szekrényben.

-------

Marietta reménytelenül belezúgott egy srácba a másik gyárból, két szót nem beszéltek még, de odáig van.
Már végeztünk, várjuk az éjszakásokat, Józsi bácsi már utcai ruhában.
én: - Marietta, olajos az arcod.
Józsi bácsi: - Miért nem jöttél be velem zuhanyozni? Megmoshattad volna a hátam. Meg én is a tiéd.
(elkerekedik a szemem)
Marietta: - Áá, azt hagyjuk az Attilára.
(ordítva felröhögök, mind a ketten rám néznek)
én: - Nem tudom, lehet-e még abszurdabb ez a szituáció.

-------

Előzmény: Eszternek is van pár plátói szerelme a gyárból, kurva bonyolult. A héten Laci bácsi műszakjában volt. Laci bácsi jön be váltani minket.
én: - Tessék megnézni, a Marietta felírta virágok közé a csávó nevét a gépre.
Laci bácsi: - Ne is mondd. Az Eszti egész héten mit művelt... A plexi tele volt írva bazmeg Norbikkal meg szívecskékkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése