2013. június 12., szerda

A madárodúba beköltöztek a méhek, apu betömte a bejáratot és elszállította őket hajnalban. Délelőtt egy szem méhecske kereste kitartóan a fészket.
anyus: - Az nem éjszakázott otthon.
apu: - Elvolt kurvázni.

-------

Szilva a héten ért haza Kanadából.
anyus: Még elég fáradt. Az ablaktörlővel váltott sebességet.

-------

Anyus levágott pár levelet a szőlőről, a földre szórta őket.
bejön: A Truxi ráfeküdt. Megágyazott magának, mint egy gorilla a fa tetején.

-------

A csarnok sarkában van az Öreg irodája, onnan lát minket, mi is őt. Délelőtt szokott benn lenni, legkésőbb negyed háromkor általában lelép, és akkor nyugság van.
három körül Misi bácsi: Még mindig benn ül, de ki se jött, még nem találkoztam vele. Mondjuk nem is hiányzik.

-------

Az Öreg benn maradt estig, mert jöttek hozzá valami emberek. Misi bácsi rendesen félóránként mérte a súlyt, óránként írogatta a papírokat, amiket amúgy este szokott egyben megírni. Veszi le a gépemről a papírt, felröhögök.
Misi bácsi: - Mi van?
én: - Milyen precíz lett hirtelen...

-------

A szüneteket általában kicsit hosszabbra szoktuk venni, de most ugye nem lehetett. Mivel még az órák is szarul járnak, öt percet alig voltunk kint. Jövök vissza idegesen a géphez, Misi bácsi is pont jön be, vigyorog.
én: - Bassza meg, szünetről ilyen pontosan még nem jöttem vissza.

-------

Misi bácsi megáll mellettem, néz az Öreg irodája felé és hörög: Menjetek má' haza!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése