2012. december 5., szerda

Gyógyped. Kati néni teszteli, nem vagyunk-e rejtett balkezesek.
Kati néni: - Ha lerakok eléd egy labdát, melyik lábaddal rúgod el?
Atti: - Én kosarazok.



Eü,. zh-ról beszélünk.
doktornő: Volt már olyan dolgozat, amit nem tudtam elolvasni. Még a faluban lévő gyógyszerész se.



doktornő: Meséltem egy állatorvos ismerősömnek, hogy aznap 130 gyereket vizsgáltam meg. Azt mondta, az még csirkéből is sok.



Fejlődéslélektan.
Bánk elmondja az iskolaérettségi mérésen megoldandó egyik feladatot. Julival nem értjük, mit kell csinálni.
Juli: Nem vagyunk iskolaérettek.



Bánk: - Van olyan gyerek, aki ugyan megcsinálja a sormintát, de összecsapja, nem követi a mintát.
Juli: - Anarchista.
Bánk: - Neki van feladattudata de szabálytudata még nincs.
Juli: - Én is ezt mondtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése