2012. december 5., szerda

Épp erősen tanulunk a holnapi zh-ra, plusz a többségünk a három beadandót is ma írja meg.
Most pihenésképp pár bejegyzés a facebook-csoportból.

én: szerintetek mennyire lenne probléma az, ha az életrajzos cuccot csak jövő héten adnám be?
Juli: Sztem csapd össze, mert azt mondta, h jövőhétre ki akarja már adni őket
én: akkor most főzök egy kávét.



Juli: 13 órátok van még, fiatal az idő.
Szabina: Igaz, majd alszunk zh után.
én: Dehogy alszunk, holnapután pszicho zh.



Dóri: És holnap Mikulás.
Niki: Van zsákodban mindenjóóóó, töri, pszicho, mogyoróóó.



Niki felrak egy képet a tanárról ezzel: Legyen szép az estétek, én már láthatóan kikészültem.



Juli: Nem akarom tudni miért van ez a kép a gépeden.



Niki: most komolyan... minek nekünk ezt tudni...? :((
Juli: Ó, a kétségbeesés fázisa. Fel a fejjel, Kistigris!
Szabina (Niki szobatársa): Most épp meditál azt est további izgis részéhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése