2012. november 20., kedd

Fejlődéslélektan, fekszünk a padon, mert nagyon unalmas.
Juli: - Te. Ez az óra nem érdekes szokott lenni?
én: - De.
Juli: - Én is úgy emlékeztem.



Bevezetés a szocmunka elméletébe és gyakorlatába. A történetét, kialakulását vettük év elejétől.
Zsófia: - Fontos, hogy az itt megszerzett tudásotokat majd beépítsétek a klienssel való foglalkozásba.
morgok: - Majd elmesélem neki Mary Richmond életét.



Szabolcs (kispap) dudorászik: Zircen végigporoszkál néhány ciszter korosztály, s a vidámparkban talál még virágot.
(az előzményekre nem mertem rákérdezni, jobbnak éreztem nem tudni róla)



Jog. Előtte nosztalgiáztunk az egyetlen egyháztöriről, amire Timi bejött szenvedni.
óra közepén Timi: Vergődjek megint?



B.: - Azt le kell írni, mire kapta az előleget.
én: - Mire bazmeg, virágmagra.
Timi: - Anyjának ajándékra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése