2017. július 20., csütörtök

Volt egy nagyon nehéz eset néni, ma vitte el betegszállító. Általában dél körül szoktak jönni a betegeké, de érte reggel hat óra után megérkezett a szállító fiú. Én ugráltam és tapsikoltam, Ibi veregette a vállát, Andi meg elkezdett neki kávét főzni.
fiú: Komolyan mondom, nekem így még otthon se szoktak örülni.


Misi bácsi volt bent a kórházban látogatóban az eggyel fölöttünk lévő emeleten. Felkísértem, megvártam a folyosón. Beteghordó fiú kitolja a liftből a hordágyat, riadtan rám néz, bámul körbe.
én: - Mi bajod?
srác: - Semmi, csak megijedtem, hogy rossz emeleten szálltam ki!


Gábor: Egyik osztályról a takarítónők szokták levinni a labort, de amikor nincsenek ott, minket kérnek meg. Amikor először felhívtak, úgy kezdte a csaj, hogy "szia, jönnöd kéne, mert még nincs itt a takarítólány..." Mondom és akkor mossak föl, vagy mi a fasz?!


Ibi: - Mik ezek a karcolások a lábadon? A cicáid voltak?
én: - Nem, kirándultam.
Ibi néz bután
én: - Én így szoktam kirándulni, na!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése