2017. május 16., kedd

Andi: Az a nő nem volt szilifiszes?


Andi: - Évike, mitől ilyen göndör a hajad?
én: - Magától.
Andi: - Komolyaaan?!
Bea: - Mert neked olyan típusnak tűnt az Évi, aki minden éjjel hajcsavarókkal alszik?


Zsuzsi rám néz szeretettel: Annyira örülök neki, hogy te is hülye vagy!


Zsuzsi: - Megfáztál?
Krisztián: - Igen.
én: - Rád fért már.
Zsuzsi felröhög, Krisztián nem érti.
Krisztián: - Mit mondtál?
Zsuzsi: - Hogy gyógyulj meg hamar. Ezt mondta.


Lilla régen a neurológián dolgozott.
Lilla: - Akkor beszélgettem sokat az Attilával, amikor még ideges voltam.
én: - De azóta már megnyugodtál?


Tanítanak vért venni, vannak sikereim. Telefon.
én: - Misi bácsiiii, képzeld el, az előbb levettem négy ember vérét!
Misi bácsi: - Na! Ügyi! És amúgy életben vannak még?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése