2017. február 16., csütörtök

(Az a helyzet, hogy új munkahelyem van, kórházban dolgozom pár hete.)

betegszállító: - Hol van a beteg, akit vinnem kéne?
én: - Szerintem elment egyedül.
betegszállító: - Fasza. Megkeresem. Mit lehet tudni róla?
én: - Hát... egy néni.
betegszállító: - Hogy néz ki?
Zsuzsi: - Mint... egy néni.


Nem nagyon van épp meló, jópár üres kórterem is van. Ülünk körben, szenvedünk, hogy mit csináljunk.
Bea: Kitaláltam! Szerintem aludjunk óránkénti váltásban a 27-esben.


Marcsi: - Ciki lesz, ha valaki benéz, mi meg itt ülünk.
Bea: - Fogjon meg mindenki valamit. Lázlapokat, átadófüzetet, vizitfüzetet, bármit.
Évinek felragyog az arca: - És akkor tudnánk ország-városozni!


Telefon.
én: - Mesélj valamit. Milyen, hogy nem vagyok ott?
Misi bácsi: - Szar. Nincs kihez szólni.
én: - A Misuval csak tudsz beszélni...!
Misi bácsi: - Az vagy másik műszakban van, vagy arról beszélünk, hogy szar, hogy nem vagy itt, és nincs kihez szólni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése