2016. augusztus 31., szerda

Feri bá reggel azt látja, hogy a két vizesüvegünkben valami rózsaszín löttyöt hozok be.
Feri bá: - Na, mit isztok?
én: - Szörpikét.
Feri bá: - Miért nem sörikét?
én: - Honnan tudja, hogy nincs benne vodkácska?
Öreg a háttérből: - Mindenkit picsán fogok rúgni most már!


Öreg délelőtt morci volt, le lettünk baszva, mert állítólag még az irodában is hallotta, hogy beszélgetünk. Meséljük Misinek.
Misi bácsi: - Ezért képes volt kirohanni és leordítani.
én: - Jó, tényleg hangosan beszélek, de azért...
Misi: - Évi, nem beszélsz hangosan. Te halkan kiabálsz.


Viki áll a kezében három darab érdekes alakú selejttel.
én: - Adjál már egyet!
Viki: - Minek?
én: - Gyűjtöm.
Viki: - Itt van mind a három.
én: - Elég egy.
Viki: - Akkor ezentúl ha mindenből egy-egy darab hiányzik, tudom, kihez kell fordulni.


Az alapanyaggyártók meg köztünk állandó vitatéma az, hogy a kiürült alapanyagtartályokat hol tároljuk (rohadtul nincs hely se náluk se nálunk). Misi délelőtt targoncázott, jártában-keltében átvitt kétszer két konténert.
meséli: Átvittem az első kettőt, mondta a Jani, hogy hú, nem kellett volna. Amikor meglátta a második kettőt, már kiabált, hogy mondtam, hogy ne hozzál. Szerintetek mit szól, ha átviszek még kettőt? Mer' átviszek...


Misi bácsi: - Na, jók így az ütközők? Berakok közé egy lapkát, ha szétkeni, akkor jó.
én: - Igen? És ki fogja onnan levakarni?
Misi bácsi: - Te.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése