2016. július 14., csütörtök

Egyik raklapra én írtam rá, mi van rajta, de 3D hatású, színes betűkkel. Viki veszi le róla, odahozza.
Viki óvónéni hangon: Kicsikém, ezt elvihetem? Vagy rajzolsz rá még valami szépet?


Új szemüvegem van (a régi már romokban volt a por miatt).
én: - Tegnap mondtam Misi bácsinak, hogy ha azt látja, hogy a pólómmal törlöm az új szemüveget, nyugodtan megüthet. Viki, ez rád is vonatkozik.
Viki: - Ezt kérned sem kell.


Minden szerdán éjjeleznek a kemence miatt.
Viki felsír: Én ezt nem hiszem el, hogy minden héten van egy szerda...!


Viki marad reggel tízig.
Misi bácsi: - Tízig vagy?
Viki: - Ja. Múlt héten megkérdezte az Öreg, hogy nem akarok maradni kettőig? Hát mondom de, épp most gondoltam rá, meg arra is, hogy tarkón baszom magát.


Általában én diktálom Gézának a munkalapot, de ma leült mellém, vett egy nagy levegőt, és azt mondta, ma ő egyedül fogja kitölteni. Végül is csak három dolgot kúrt el, mire kész lett.
Viki: - Géza, én nem hiszem el magát. Azt mondta, fejből fogja kitölteni.
én: - Mondjuk azt nem mondta, hogy jól.


Reggelre nekiállt zuhogni az eső, Viki nagyon örült.
Viki: - Muci, elkérhetem a kurva esernyőd, amíg kimegyek a kibaszott kocsihoz?
én: - Vidd, de csak mert ilyen szépen kérted.

1 megjegyzés: