2016. június 30., csütörtök

Dögmeleg van, főleg bent a gyárban. Este vittem nekik fagyit.
én: - Sziamisibácsiii.
Misi bácsi: - Jó estét!
én: - Né', mit hoztam neked.
Misi bácsi: - Na! Ez volt a legjobb ötleted mostanában!


Misi: - Szeretem a munkát. Napokig tudnám nézni, ahogy más csinálja.
Viki: - Mi az, hogy tudnád, te paraszt?!


Géza: - Hm, miért folyat a tollam vajon napok óta? Már csupa tinta a zsebem.
én: - Nem tudom, Gézám, ahogy azt sem, hogy miért a zsebében tartja, ha folyat.


Misi poénkodik, felröhögök.
Viki: - Éva, baszódj már meg!
Misi: - Látod, Viki? Adja alám a lovat! Az ő hibája!
Viki: - Mind a kettőtöket ki foglak nyírni.
Misi elkezd rám nyelvet nyújtogatni
én: - Az az egy vigasztal, hogy azt még látni fogom, ahogy meghalsz, mert tuti, hogy veled fogja kezdeni.


Kibeleztem a perselyem, szóval most van fél kiló ötforintosom. Éjféli szünet, állok a kávégép előtt, bedobálom egyszer, elveszem az első kávét, elkezdem még egyszer bedobálni.
Viki: Éva, nyuszikám. Látsz esélyt arra, hogy két órára végzel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése