2016. május 13., péntek

A téglás kocsik körülbelül 700 kilósak, három sorban vannak, én a belső sorból akartam megszerezni egy téglát, viszont kurva gyönge vagyok.
én: - Misuuuu, a 28-as kocsihoz kéne odajutnom.
Misi: - Csak nyugodtan.


Általában egyszerre egy új por van, amiből mintát kell csinálni, néha egyszerre kettő is. Ma Misi bácsi öt porból csinálta épp a mintát, amikor az alapanyagosok hoztak még egy mintakonténert.
Öreg: - Na, ez a negyedik? Akkor hála istennek már csak egy van.
Misi bácsi: - Hoztak még egy port.
Öreg: - Hát az apjuk faszát!


Mindegyik porból 20-20 darab kellett, azokból én 4-4-et felraktam lapra, 4-4-et elvitt Attila vágni. Az utolsó adagra beértük Misi bácsit, szóval ahogy megvoltak a négyek, lenyúltuk.
Misi bácsi: - Na, akkor tíznek kell itt maradnia, ugye?
én: - Tizenkettő.
Misi bácsi: - Mert?
én: - Mert az Attila négyet vitt el, meg én is négyet raktam fel.
Misi bácsi hajthatatlan: - Igen. És az mennyi összesen? Nyolc. És húszból nyolc az nem tíz?! .... Várjá'.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése