2016. április 2., szombat

Kajaszünet, ülök Misi mellett.
Viki: - Meglep ez a nagy csend.
én: - Miért?
Viki: - Mert a Misi ilyenkor produkálni szokta magát, te meg általában visongsz.


én: - Próbálunk halkan szórakozni.
Misi megfogja a combom
Viki: - Öhm... Kimenjünk?


Chris mond valamit, felröhögök.
Viki visszanéz az ajtóból: Éva, bazmeg, úgy fel tudsz visítani, azt hiszem, vernek!


Misi felrakja a mérőszalagot a gépem tetejére: Na, jó magasra tettem a mércét.


később Attila: - Hallod, Éva. Az előbb a Misi felrakta a mérőszalagot a dobozok tetejére, azt mondja...
én: - Tudom. A tíztonnásra is felrakta. Általában ez a menetrend: mond egy poént a Vikinek, Viki elküldi a faszba, utána jön hozzám pozitív megerősítésért.
Viki: - De szerencsére mostanában már te is elküldöd a faszba, és akkor visszajön hozzám panaszkodni.


Misi tegnap tizenhat órázott.
ma meséli: Tegnap hazafele a Misi bácsi mellettem ült a buszon. Egy darabig próbált beszélgetni, de amikor véletlen elaludtam és lefejeltem a vállát, akkor feladta.


Jövünk ki, Misi már az öltözőben. Mivel Christ én vittem kocsival, nem vártam meg az urakat.
Attila: - Na, jó hétvégét.
én: - Neked is. Üzenem a Misinek, hogy szia.
Viki: - Üzenem a Misinek, hogy kapja be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése