2016. április 12., kedd

Beérek fél kettőkor.
én: - Jó napotok volt?
Viki: - Egész nap a fasz Misivel ragasztottam! Szörnyű volt!
én: - Részvétem.
Viki: - Hallottad ezt, Misi?
Misi: - Éva, csalódtam benned.
én: - Tudod, hogy szeretlek.
Viki: - Te! Vigyázz a szádra...


A fő problémánk, hogy soha nem értjük, amit Géza mond. Misi új életcélja, hogy kitaláljon egy olyan választ, ami mindenre passzol. (Több-kevesebb sikerrel járt az, amikor azt mondta mindenre, hogy "Dimitrov".)
Misi odajön: Vázolnám az előbbi párbeszédet Gézával. "Höböböböböbö." "Arra figyelj!"


Misi húz egy teli kocsit, odaér hozzánk, megáll.
Misi: - Géza ott állt mellettem, amikor elkezdtem húzni. Mondtam neki, hogy nem kell ám segíteni, tényleg, véletlen se. Ott is hagyott.
húzza tovább, Misi bácsi segít neki
Misi: - Amúgy tényleg elbírom ám.
Misi bácsi: - Jóvanakkor. (és otthagyja a picsába)


Délelőtt Tamás volt a gépemen, én negyed kettőkor elutáltam onnan, hogy neki tudjak állni dolgozni.
Öreg jön arra: - Na, hol a Tamás? Haza lett küldve?
én: - Persze.
Öreg: - Má' reggel kellett volna.


Misi a beszólásom miatt nem állt velem szóba, kivéve, ha elfelejtette, hogy épp utál. Hat óra, készülődik hazamenni.
én: - Holnap jöttök reggel?
Misi: - Igen. Várjál, most jut eszembe, hogy én nem beszélek veled!
elindul ki
én: - Szia, Misu.
Misi: - NEMSZIA!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése