2016. március 18., péntek

én: - Annyira utálom, hogy felébredek délután fél kettőkor, és utána már nem tudok visszaaludni, mert besüt a nap és világos van.
Misi bácsi: - És azt próbáltad már, hogy becsukod a szemed?


Néha be kell kenni egy-egy téglát egy löttyel, azok a téglák kicsit sérülékenyebbek. Misi bácsi lerak egyet száradni, én odébb akarom tenni.
Misi bácsi: Nnnem! Ilyenkor nem szabad hozzányúlni! Főleg neked nem.


Kimegyünk szünetre, Zoli rejtvényt fejt.
Zoli: - Mi az: apró termetű énekes madár? K-val kezdődik.
Misi bácsi: - Kisrigó!


Zoli: - És ez mi? "Középen billeg".
én: - Két L betű.
Zoli: - Jaaa! Én meg öt perce gondolkodom rajta, hogy mi a tököm billeg középen.


Reggel az Öreg odahívott, Misi bácsi csak annyit látott, hogy veszettül magyaráz (nyilván azt, hogy ma éjjel mi lesz a dolgom). Jövünk ki.
Misi bácsi: - Na, mit fogsz csinálni éjjel?
én: - Szopni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése