2016. március 6., vasárnap

én: - Na, bent volt délelőtt az Öreg?
Viki: - Nem hiszed el, bejött nyolc órakor, megivott egy kávét, aztán hazament.


Misi ad egy csokitojást.
Viki: Vigyázz vele, folyik a belseje! Amikor én ettem az elsőt, még a pinám is likőrös volt.


Az Öreg beíratta Gézát egy tanfolyamra, egy hónapja erről beszélnek. Véletlen kiderült a héten, hogy ő ezt a tanfolyamot már tíz éve elvégezte. (Konkrétan úgy derült ki, hogy mondta az Öreg, mennyibe kerül a tanfolyam, Géza még kifakadt Vikinek, hogy ő ezt el se hiszi, amikor tíz éve csinálta ugyanezt, mennyivel olcsóbb volt.)
Attila meséli: - Mondtam neki, hogy ezt azért kurva gyorsan mondja el az Öregnek. Nem mert bemenni hozzá. Mondom jöjjön, Géza, bemegyek magával. Benyitottam az irodába, mondtam az Öregnek, hogy a Géza akar valamit mondani, aztán otthagytam őket.
Viki: - Aznap az Öreg már csak azt mondogatta, hogy "Megölöm. Megölöm."


Viki: Kérdezte tőle, hogy Géza, akkor van róla bizonyítványa is? Azt mondja a Géza: ilyen kék.


Misi nem a sebesség megszállottja.
Misi: - Megint csapágyas a kocsi. Széthajtom azt a szegény autót.
Viki: - Igen, szerintem is sok neki a negyven.


Viki: - Te, Misi! Jövő héten én is itt leszek délelőtt, meg az Éva is.
Misi: - Tudom. És?
Viki: - Csak finoman próbáltam utalni arra, hogy nőnap lesz ám!


A húsvéti dekorációk kezdenek kicsit túlnépesedni a faliújságon. Misi nézegeti a beosztást, munkanap-áthelyezéseket, egyéb papírokat.
felcsattan: Meg kéne mondani az Öregnek, hogy ne itt tartsa a szarjait, mert nem férnek el tőle a tojások!


én: - Nézze, Misi bácsi, csináltam madárkát is! (a faliújságra)
Misi bácsi: - Szép.
én: - Látom az arcán, hogy annyira leszarja a madárkát...


Nézegetjük a délelőttös munkalapokat, Attila annyi mindent csinált, hogy csak kettőre fért rá.
Misi bácsi: Az Attila miért írt két raklapot?


Vezetek.
én: - Meglepően botrányos ma az úttartásom.
Misi bácsi: - Igen!


én: - Mennyire normális, hogy sötétben félek ötöst kapcsolni?
Misi bácsi: - Miért, a Misi a múltkor négyesben jött végig.
én: - Jó, de neki van alibije.
Misi bácsi: - ???
én: - Trabantja volt tizenöt évig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése