2016. február 6., szombat

Viki meg Misi jöttek ma reggel, kisgépen volt mind a kettő. Pucoltam nekik tokot, hogy legalább azzal ne kelljen szarakodniuk, Misiére ráírtam szívecskékkel, hogy "Misi". Már kint vagyok utcai ruhában, Viki jön ki kávéért.
Viki: - Érdekes, Viki feliratú tokokat valahogy nem láttam...!
én: - Ott van mögötted a raklapon tizennégy darab. Csak arra nem írtam rá, mert feltételeztem, hogy te nem vagy olyan hülye, hogy ne vedd észre. Úgy tűnik, hiba volt.


Viki: Akkor lehet, hogy a Misit kicsit elhamarkodottan küldtem el a protekciós kurva anyjába...


Hétfőn jön ki a cucc a kemencéből, amit kétemberes meló lesz hálóra ragasztani.
Viki: - Na, hogy is jössz te jövő héten, fiam?
én: - Délután. De természetesen szívesen bejövök veled délelőttre is.
Viki: - Hát kénytelen leszel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése