2016. február 4., csütörtök

Az Öreg baszott kirakni egy - a gép összerakásához nélkülözhetetlen - alkatrészt éjjelre. Azon gondolkodtunk, hogy ha nem jönne Viki, akinek van raktárkulcsa, Misi bácsinak nem lenne túl sok dolga, de Viki jött.
Viki később: Eleve nincs kedvem élni se, erre bejövök, és mi a Misi bá első mondata hozzám? "De kár, hogy jöttél!"


Havonta jár munkavédelmi kézkrém.
Viki: Amikor nektek osztogattam, egyet kiraktam a fiókba, hogy a Misi majd adja oda a Bácsikának. Nem hiszed el, hogy ez a fasz eladta neki száz forintért...!


Misi: - Géza, hétfőn a Viki nagyon dicsért téged.
Viki: - Hát komolyan mondom, aznap a Géza volt a legjobb emberem. Képzeld el, milyen volt a többi.


Géza bácsi állandóan eltökörészi az időt, ezért minden busz elmegy, mire ő kiér.
én: - Bácsi, reggel úgy kapja össze magát, hogy jön velem a hat óra kilencessel!
Misi bácsi: - De ha még jobban összekapod magad, elmehetsz a hat óra négyessel is.
én: - Annyira nem tudja összekapni magát.


Ha minden a tervek szerint alakul, májustól az Öreg felvesz a Viki mellé.
Viki: - Misi, kezdj el imádkozni, mert májustól kapok erősítést.
Misi: - Hallod, Géza? Faszulni fogunk.
Viki: - Gézát nem bántjuk.
én: - Én a Misit se, mert én kedves vagyok.
Viki: - Az apád faszát vagy te kedves...


Géza baromi sután pakol dolgokat, mindent megfog hatezerszer tök feleslegesen. Amikor az első raklapot rakta, Vikivel csak néztük. A másodikon háromszor annyi cucc volt, akkor már odamentem belepofázni illetve kikapkodni a kezéből.
én Vikinek: - Ne haragudj, hogy beleavatkoztam, de úgy éreztem, ezt nem bírom végignézni.
Viki: - El fog jönni az a pillanat, amikor majd végignézed...


én: - Mennyire vagyok balfasz, ha visszajövök este hatra?
Viki: - Hát Éva, akkor iszonyatosan.


Viki: - Erről amúgy jó lenne, ha leszoknál, különben már látom a sanyarú sorsot, amit rám vár májustól. "Az Éva bezzeg tud tizenkettezni, te miért nem?!"


Kiveszem a kávémból a kanalam, lerakom az asztalra. Misi bácsi befejezi a munkalapírást, lerakja a tollát, megfogja az én tollam és azzal kezdi kevergetni a kávéját.
én döbbenten: - Az a kanál, ami magától negyven centiméterre hever az asztalon, az nem lett volna jó, ugye?
Misi bácsi: - Nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése