2016. január 28., csütörtök

Viki-Misi-Gézu éjjeles volt, én kocsival mentem, reggel korán beértem. Az Öreg épp a Tamással ordít.
én: - Na mi a szitu?
Viki: - Hát azt kell mondjam, az Öreg ma nem kedves.


Reggel úgy keltem, hogy iszonyat módon bedagadt a szemhéjam, alig bírtam kinyitni a szemem. Misi bácsi beér, én ott ülök a raklapon.
én: - Csók'.
Misi bácsi: - Szia. Hát te? Nem jöttél a busszal. Itt voltál te is kemencét rakni?
én: - Nem.
Misi bácsi: - Pedig úgy nézel ki...


Viki reggel nyolckor végigmér: Így két óra elteltével sem javult sokat az ábrázatod...


Vezetek, Misi bácsi ül mellettem. Lekanyarodó sáv, rövid emelkedő, nyúlok a sebváltóért.
Misi bácsi: - Méééér' kell visszakapcsolni?!
én: - Hogy felmenjen az emelkedőn?!
Misi bácsi: - Évi, baszd meg, ha kinyomod a kuplungot, felgurul!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése