2016. január 21., csütörtök

Misi nagy odaadással simogatja le a fekete pólóm mellrészéről a fehér szöszöket.
én: - Jó, elég lesz.
Misi: - De ott még szöszös. Ezt még leszedem.
én: - Megnyalni nem akarod esetleg, hogy jobban lejöjjön?!


Misi: - Tudod, a Kristóf nagyon szereti a Star warst.
én: - Aha.
Misi: - A kutyát is ő nevezte el arról a kis zöld lényről. Azóta futkoznak az udvaron ide-yoda.
én: - Igazából nem is az a baj, hogy hülye vagy, hanem az, hogy még két év után is elhiszem, hogy beszélgetni fogunk, mint két normális ember...


én: - Éjjel segítettél a Vikinek hálót pakolni?
Misi: - Igen.
én: - Szegény lány.


Misibácsiszülinap, tortácska, meghatottság. Megpuszilgattam-ölelgettem. Elfújja a gyertyát, jön felém a füst.
Misi bácsi: - Hogy mondják? Száll a füst a bolondra?
én: - Szépre száll a füst, maga bunkó!
Misi: - Na, isten éltessen, te bunkó!


Misi: - Elmondtam a Vikinek azt a viccet, hogy miben különbözik a sas meg a bakter? A sas tud repülni, a bakter meg nem tehet róla.
én: - Nevetett?
Misi: - Nem. Annyit mondott, hogy "Misi, én nem az Éva vagyok."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése