2016. január 30., szombat

Géza bácsi két és fél hete szerel egy rohadt locsolócsövet a koptatónál (idecelluxozza, odaköti, amodakábelkötegelőzi).
Attila: A múltkor amit a ragasztószalaggal előadott... Már azt néztem, hogy mindjárt mehetek kiszabadítani, mert odaragasztja magát.


A porszívó csöve gumicsövekkel van meghosszabbítva, sufnis megoldás, de nagyon faszán működik, csak már ronggyá kopott az egész. Misi bácsi ma szétkapta az egyik gépem, szóval volt időm tökörészni, nekiálltam megszerelni a porszívót.
én: - Viki, kéne nekem kétféle gumicső, a vastagabból huszonöt centi, a vékonyabból meg olyan harminc, és jó lenne, ha a vastag a keményebb fajta lenne, a vékony lehet puhább is.
Viki: - Éva, annyit mondj meg nekem: akarom tudni, mire kell?


Szünet, szex a téma. (Nyilván.) Misi bácsi elindul a darabokban heverő gépem felé.
én: - Na, csinálunk valamit?
Attila meg Misi: - Mármint mit?!
Attila: - Na, a Misivel egyre gondoltunk.
Misi: - De az a durva, hogy az arcából ítélve az Évi is arra gondolt...


Misi bácsi rendszeresen lebasz, hogy ne használjam el a különböző sprayit. Műszak vége, a raktár már zárva.
Misi bácsi: - Hú, Viki, most jut eszembe hogy kéne olajspray, mert az Évi elfújkálta az egészet.
én: - Hé!
Viki: - Most kell?
Misi bácsi: - Nem, elég lesz kedd reggel. Éjjel meg hallgassa csak a nyikorgást!
én: - Ne aggódjon, annyi még van benne, ami nekem kell.


Jövünk ki a csarnokból.
Viki: Na, jó hétvégét emberek. Neked is, Misi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése