2015. december 11., péntek

Gábor írja össze, hogy ki jön a karácsonyi buliba. Odamegy Gézabához, Gézabá öt percig beszél neki. Gábor visszajön.
Viki: - Na, mit mondott a Bácsika?
Gábor: - Hú, hát mondott tizenöt mondatot, de valahogy megpróbálom kicsit rövidebben összefoglalni a lényeget: JÖN.


Misi bácsi szerszámos kocsiját állandóan szétrámolta a Tomi, ő megunta és lelakatolta, Tomi azóta nagyon morcos. Délutánosok vagyunk, én értem be először, Tomi mondott egy fél mondatot, hogy szar a gép, nézzük majd meg, aztán elhúzott. Beér Misi bácsi.
én: - Szar az alsó bélyeg, ki kéne cserélni. Most szólt a Tamás. Nekem. Mert nekem ehhez kurva sok közöm van.
Viki: - Mert te nem zártad el előle a kocsit.
Misi bácsi: - Vele se állt szóba három napig...
Viki: - Miért?
én: - Mert a Misi bácsi bezárta a kocsiját.
Viki: - Milyen logikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése