2015. november 19., csütörtök

Reggel az otthonban mindenkinek elment az esze, elesett, rosszul lett, vagy ezek kombinációi.
Nikol, miután vázoljuk neki a helyzetet: - Van valaki, aki jól van?


Verának meglett a jogsija, hozott pezsgőt.
Bea reggel nyolckor elordítja magát a nyitott ajtajú nővérszobában: - Gyertek pezsgőzniii!
Tündi: - Hangosabban nem is tudnád mondani, hogy ne csak ez az emelet hallja, hanem a másik kettő is, ugye? Azt nem akarod kihirdetni, hogy szívunk egy kis füves cigit? "Gyertek gyorsan, már elkezdtük körbeadni!"


Vera behoz egy doboz gyógyszert, hogy a lányok adják oda egyik néninek: Mondjátok meg neki, hogy száz darab van benne. Szóval egy darabig kuss. Ezt ne mondjátok meg neki, ha lehet.


Ablakokat cserélnek a lakásokban. Egyik nénivel minimentál tesztet kellett volna csinálnom, de csak a melósokat találtam nála.
visszamegyek az irodába: - Elnapolom a tesztelést, mert a Kati néni lakásában csak két meglepően jóképű ablakos fiú van.
Tündi: - Arany Évikém, hát mindent nekem kell mondanom?! Ha jóképűek, akkor szépen visszamész, és megcsinálod velük a tesztet!


Bea próbálta elmondani nekem, hogy írjam meg az új lakók gondozási tervét, de Tündi meg Nikol meg voltak őrülve és nem hagyták.
Bea kb. huszadszor: - Na, Évike, figyelj...
én: - Bea, baszd meg, tíz perce mást se csinálok, csak rád figyelek.


Bea: - Na, Évi....
Nikol: - Mondd már el neki, mit akarsz, vagy hagyd már békén!
Bea: - Nem hozzád beszélek! Figyelj, Évi....
én: - Tündi, hadd ni' meg azt a cicás fülbevalóóót!
Bea: - Hát ezt nem hiszem el, baszki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése