2015. november 3., kedd

Misivel tizenketteztünk, neki este ötre már minden szar összejött, ami csak tudott.
Misi: Évi, szerintem nem igaz, hogy egy isten van. Minimum kettő vagy három kell hogy legyen. Egy nem tudna így kibaszni velem.


Misi bácsi csak kettőig melózott.
én: - Hiányzik a Misi bácsi.
Misi: - Itt vagyok!
én: - Csókolom.
Misi: - Komolyan?


Misi bácsi fura E betűvel mondja a verseny szót, ő állítja, hogy nem, múlt héten Misi is lehurrogott.
én ma Misinek: - Akármit mondtok, hülyén mondja a versenyt.
Misi: - Amúgy szerintem is, csak a múltkor nem akartam, hogy neked legyen igazad.


Misi beáll a targoncával a konténer alá, épp emelné fel, amikor kifogy a gáz. Felzokog.
megveregetem a vállát: Nyuszika, vigasztaljon az, hogy a Misi bácsi holnap nagyon jót fog röhögni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése